2010. december 5., vasárnap

Joghurtos alma-céklasaláta




A receptötlet a mamami.hu főzőcskés topikjából származik. Aki ott ezt a receptet közölte, a céklát főve használta fel hozzá, és csak majonéz volt az öntet. Én úgy gondoltam, kipróbálom nyers céklával, és csak pár cseppnyi majonézzel, kifejezetten csak ízesítésnek. Ennek csak az az oka, hogy én nem vagyok nagy majonéz rajongó, azonban az aromáját szeretem, így ilyen pici mennyiség ízesítésnek pont megfelel.

Hozzávalók:
  • 1 db nagyobb cékla
  • 2 db nagyobb alma
  • másfél dl natúr joghurt
  • egy leheletnyi majonéz
  • egy leheletnyi méz
A céklát és az almát megpucoljuk, nagyobb lyukú reszelőn lereszeljük. Az öntethez valókat összekeverjük és beleforgatjuk a salátába. Pár óra érlelés után fogyasztjuk. Fogyasztható önmagában is akár, vagy szendvicsekhez, főtt tojáshoz, húshoz köretként is. Nagyon friss, ámde laktató, tartalmas, ízes saláta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése